مرکز فروش چرم طبیعی و مصنوعی به صورت عمده

چرم ماده ای است  بادوام و انعطاف پذیری بالایی دارد.چرم به طور کلی به دو دسته کلی تقسیم میشود مصنوعی و طبیعی که هر کدام از این دونوع به نوبه ی خود به دسته های گوناگونی تقسیم‌میشنود.برای ساخت محصولات چرمی مانند کمربند و کیف پول و غیره هم از چرم مصنوعی و هم از چرم طبیعی استفاده میشود. سایت ما تنها عامل فروش چرم طبیعی و مصنوعی با قیمت مناسب میباشد. جالب است کمی راجب چرم سقف ماشین بیشتر بخوانیم.

راه های تشخیص چرم طبیعی از مصنوعی

به دلیل این که چرم مصنوعی بسیار به چرم طبیعی شباهت دارد تشخیص این دو نوع چرم کار سختی است و باید راه های تشخیص و شناخت ای دو نوع‌ محصول را از هم دانست. برای خرید این نوع محصولات اولین راه تشخیص مصنوعی و چرمی بودن این محصول تفاوت قیمت این محصول میباشد. چرم مصنوعی ارزان تر از چرم طبیعی است.یکی دیگ از راه های تشخیص این محصولات بوی چرم طبیعی است .زخامت قسمت های مختلف چرم طبیعی با هم متفاوت است برخلاف چرم مصنوعی ک زخامت یکسانی دارد.یکی دیگر از موارد شناخت این محصولات از هم استفاده از شعله ی اتش میباشد،به طوری ک اگه شعله ی اتش را روی پوست طبیعی گرفت بوی شبیه سوختگی مو میدهد ولی اگر همی شعله رو روی چرم مصنوعی گرفت بوی پلاستیک میدهد چون مواد سازنده ی این محصول پلاستیک میباشد. فروش چرم طبیعی و مصنوعی در این سایت انجام می شود. در این میان نگاهی هم به چرم عسلی رنگ نیز می اندازیم.

چگونگی تولید چرم طبیعی و مصنوعی

چرم ماده ای انعطاف پذیر و با دوام میباشد که با دباغی کردن پوست حیوانات تولیید میشود.برای تولید چرم طبیعی و مصنوعی مراحل زیادی طی میشود تا پوست و مواد پلاستیکی به چرم تبدیل و از این محصولات در زیباسازی و ساخت وسایل مختلف مثل کیف و کفش و غیره استفاده شود.دباغی کردن پوست حیوانات درواقع فرایندی است ک پوست حیوانات با استفاده از مواد شیمیایی و طی مراحلی از پوست فساد پذیر به ماده و کالایی مقاوم و پایدار غیر قابل فساد و خراب شدن تبدیل میکند.پوست حیواناتی شامل بز و گاو و گوساله به کارخانه ها برده میشوند و طی انجام مراحل و فرایند هایی به چرم تبدیل میشوند.نکته ی قابل توجه ای که درمورد چرم طبیعیی وجود دارد این است ک همه جای پوست حیوانات برای تولید چرم مناسب نیست.چرم مصنوعی هم که همان طور از اسمش پیداست از مواد مصنوعی  گیاهی ساخته میشود .به طور کلی مواد پلاستیکی را با مواد دیگری مخلوط میکنند چرم‌ مصنوعی تولید میکنند.چرم مصنوعی دارای دولایه میباشد که لایه ی زیرین ان فوم میباشد. جهت فروش چرم طبیعی و مصنوعی با ما تماس بگیرید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما