قیمت پارچه چرم مصنوعی لباس در فروشگاه های اینترنتی

پارچه چرم مصنوعی به دلیل قیمت ارزان و تنوع بالا در شمار پرکاربرترین و پر فروش‌ترین پارچه‌ها قرار گرفته است. تقاضای بالا برای خرید پارچه چرم مصنوعی، برندهای متعددی را به فعالیت در زمینه تولید این محصول، تشویق نموده است. اگر می‌خواهید قبل از خرید انواع پارچه مصنوعی از قیمت این محصول اطلاع حاصل کنید، به سراغ عرضه‌کنندگان مستقیم این نمونه پارچه بروید. قیمت پارچه چرم مصنوعی لباس در این مراکز به قیمت تولیدی کارخانه است.

کارخانه های فعال در زمینه تولید چرم جیر معمولا بنا بر تقاضای مشتری و بازار فروش طرح ها و رنگ های متفاوتی را وارد بازار میکند.

 

 

دلیل استقبال از پارچه چرم مصنوعی لباس

اگر بخواهیم راجع به دلیل رونق بازار فروش پارچه چرم مصنوعی سخن بگوئیم، باید با ویژگی‌های پارچه چرم مصنوعی آشنا شویم. پارچه چرم مصنوعی دوام و ماندگاری بالایی دارد. این پارچه بافت منسجم و متراکمی داشته و در برابر عوامل محیطی مختلف مانند رطوبت، سرما، گرما همچنین نور‌خورشید مقاومت بالایی دارد. پارچه چرم مصنوعی آب و رطوبت را جذب نمی‌کند. اگر توجه کرده باشید، از این پارچه برای تهیه کت، کاپشن و پالتو زمستانی استفاده می‌کنند. اگر پارچه چرم مصنوعی به مدت طولانی در مقابل نور خورشید قرار گیرد، تغییر رنگ نخواهد داد. اما مهمترین ویژگی پارچه چرم مصنوعی، نگهداری آسان این محصول است. در صورتی که پارچه چرم مصنوعی، شفافیت و درخشندگی اولیه را از دست دهد، به راحتی می‌توان آن را تمیز، براق و شفاف نمود. قیمت ارزان پارچه چرم مصنوعی نسبت به پارچه چرم طبیعی، مهمترین فاکتوری است که موجب استقبال از این نوع پارچه شده است. قیمت پارچه چرم مصنوعی لباس، قیمت معقولی بوده و خرید آن برای تولیدکنندگان پوشاک چرمی، مقرون به صرفه‌تر است

این چرم ها یعنی چرم چرمینه شیراز در انواع ساده و طرح دار تولید می شود که انتخاب طرح چرم بستگی به موقعیت و نوع مصرف آن دارد.

 

نحوه تشخیص چرم مصنوعی از چرم طبیعی

همانطور که اشاره شد چرم مصنوعی شباهت زیادی به چرم طبیعی دارد، اما این دو نوع محصول را می توان به طرق مختلف از یکدیگر تمایز داد. اگر به پشت چرم مصنوعی دقت کنید، حالتی پلاستیکی، صاف و یکدست دارد. پشت چرم طبیعی پرز‌دار است. چرم مصنوعی آب را جذب نمی‌کند. اگر قدری آب روی چرم طبیعی بریزید، متوجه خواهید شد که این نوع چرم تا حدودی جاذب آب است. چرم مصنوعی بوی پلاستیک می‌دهد. بوی چرم را به خوبی می توان از چرم طبیعی حس نمود. اگر روی چرم طبیعی دست بکشید، گرمای خاصی را زیر انگشتان خود حس خواهید کرد، در مورد چرم مصنوعی اینگونه نیست.  چرم مصنوعی در مقابل حرارت و گرمای آتش مقاومت چندانی نداشته و به سرعت جمع خواهد شد. چرم طبیعی با قرار گرفتن در مقابل آتش و حرارت، تغییری نمی‌کند. با توجه به این نکات می توان پارچه چرم مصنوعی را از نوع طبیعی این پارچه تشخیص داد. طبیعی است که قیمت پارچه چرم مصنوعی لباس ارزان‌تر بوده و ممکن است برخی متقلبین این نوع پارچه را به قیمت پارچه چرم طبیعی در معرض فروش قرار دهند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما