بهترین قیمت چرم مصنوعی برای کفش در کشور

شاید به جرات گفت که بیشترین کاربرد چرم مصنوعی در صنعت کفش است. بهترین و مرغوب‌ترین چرم مصنوعی برای تولید کفش در نظر گرفته می‌شود. ارزان بودن قیمت چرم مصنوعی برای کفش موجب شده است که غالب تولیدکنندگان کفش زنانه، مردانه و بچگانه، استفاده از این نوع چرم را بر چرم طبیعی ترجیح دهند. چرم مصنوعی مخصوص کفش انواع مختلفی دارد. بر اساس نوع چرم و کیفیت آن این محصول قیمت‌گذاری می شود.

کارخانه های فعال در زمینه تولید چرم جیر معمولا بنا بر تقاضای مشتری و بازار فروش طرح ها و رنگ های متفاوتی را وارد بازار میکند.

قیمت چرم مصنوعی برای کفش

چه نوع چرمی برای تهیه کفش مناسب است.

همانطور که می دانید برای تهیه کفش می توان از دو نوع چرم طبیعی و چرم مصنوعی استفاده کرد. چرم طبیعی منشا حیوانی داشته و قیمت آن گران است. با ورود چرم مصنوعی به بازار فروش و با توجه به اینکه قیمت چرم مصنوعی برای کفش، ارزان‌تر از چرم طبیعی است، غالب تولیدکنندگان کفش به چرم مصنوعی روی آوردند. خرید این نوع چرم از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه‌تر خواهد بود. چرم مصنوعی کفش انواع مختلفی دارد.  از چرم اشبالت، پلی‌اورتان، چرم طرحدار و منفذدار می توان برای تهیه کفش استفاده نمود. انواع چرم مصنوعی به دلیل ویژگی‌هایی مانند مقاومت در برابر رطوبت، سایش و نورخورشید، گزینه‌های مناسبی برای تهیه کفش می‌باشند. چرم مصنوعی کفش نیاز به مراقبت خاصی ندارد.

این چرم ها یعنی چرم چرمینه شیراز در انواع ساده و طرح دار تولید می شود که انتخاب طرح چرم بستگی به موقعیت و نوع مصرف آن دارد.

این نوع چرم  اگر شفافیت خود را در اثر گرد و خاک از دست دهد، به راحتی با دستمال نمدار تمیز خواهد شد. انواع چرم مصنوعی کفش، برش و دوخت راحتی داشته و طراحان کفش به راحتی می‌توانند جدیدترین و به روزترین طرح‌ها و مدل‌ها را روی آن اجرا نمایند. اگر به دنبال چرم باکیفیت و براق هستید، چرم پلی‌اورتان را انتخاب نمائید. چرم طرحدار نیز گزینه مناسبی برای تولید کفش است. این نوع چرم زیبایی منحصر به فردی دارد. وجود منافذ در چرم منفذ دار موجب می شود، تبادل هوا در این نوع چرم به راحتی صورت گیرد. چرم منفذ دار به عنوان بهترین چرم مصنوعی برای تولید کفش معرفی شده است.

قیمت چرم مصنوعی برای کفش

نکات مهم در مورد چرم مصنوعی

در مورد ویژگی‌های مختلف چرم مصنوعی، مزیت‌ها و برتری‌های این نوع چرم نسبت به چرم طبیعی سخن بسیار گفته شده است. توجه به چند نکته در مورد چرم مصنوعی، نگهداری از این نوع چرم را برای شما آسان می‌کند. از قرار دادن چرم مصنوعی در مقابل حرارت خودداری نمائید. این نوع چرم مقاومت چندانی در مقابل حرارت نداشته و جمع می شود. اگر قرار است چرم مصنوعی را به مدت طولانی نگهداری نمائید، آن را در محیط خشکدو دور از رطوبت قرار دهید. این نوع چرم اگر‌چه رطوبت را جذب نمی‌کند. اما ممکن است پوسته پوسته شده یا کپک بزند. با توجه به این نکات، بهتر است چرم درجه یک و مرغوب را از مراکز معتبر و شناخته شده خریداری نمائید. قیمت چرم مصنوعی برای کیف، در این مراکز به قیمت تولیدی کارخانه خواهد بود. قیمت چرم مصنوعی برای کفش بسیار ارزان تر از چرم طبیعی است.
شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید، ثبت سفارش و خرید عمده انواع چرم مصنوعی با ما در ارتباط باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما