بهترین قیمت چرم مصنوعی برای مبل در بازار های تهران

در صنعت مبلمان از چرم مصنوعی بیشترین بهره را می‌گیرند. این نوع چرم در نمونه‌های مختلف و رنگبندی‌های خاص به بازار فروش ارائه می‌شود. چرم مصنوعی مبل باید از کیفیت مناسبی برخوردار باشد. البته تولیدکنندگان مبل، علاوه بر کیفیت به قیمت چرم مصنوعی برای مبل نیز توجه می‌کنند. چرم مصنوعی مبلی در قیمت‌های متفاوتی ارائه می‌شود. هر چه کیفیت چرم بالاتر باشد، قیمت آن نیز گران‌تر خواهد بود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کارخانه های فعال در زمینه تولید چرم جیر معمولا بنا بر تقاضای مشتری و بازار فروش طرح ها و رنگ های متفاوتی را وارد بازار میکند.

 

قیمت چرم مصنوعی برای مبل

 

چرم مصنوعی مبلی باید چه ویژگی‌های داشته باشد.

تولیدکنندگان مبل چرمی به دنبال خرید چرم مصنوعی از برندهایی هستند که این محصول را در بالاترین سطح کیفی تولید می‌کند. بهترین چرم مصنوعی توسط برندهایی تولید می شود که از مواد اولیه درجه یک در تولید این محصول استفاده کنند. ماده اصلی چرم مصنوعی، مواد پلیمری است.   چرم مصنوعی مبلی باید از انسجام و تراکم مناسبی برخوردار باشد. طبیعی است این نوع چرم دوام و ماندگاری بالایی نیز خواهد داشت. چرم مصنوعی مبل باید در مقابل سایش نیز مقاوم باشد. در واقع با نشست و برخاست روی مبل، کیفیت چرم آن نباید تغییری کند. این چرم ها یعنی چرم چرمینه شیراز در انواع ساده و طرح دار تولید می شود که انتخاب طرح چرم بستگی به موقعیت و نوع مصرف آن دارد.

چرم مصنوعی مبل بسیار خوش دوخت بوده و برش آسانی نیز دارد. تولیدکنندگان مبل به راحتی می توانند‌‌ طرح های مختلف را روی چرم مصنوعی اجرا نمایند.  چرمی که برای تهیه مبل مورد استفاده قرار می‌گیرد، در مقابل سرما و گرمای محیط ماهیت آن تغییر نخواهد کرد. این نوع چرم در صورتی که جلا و شفافیت خود را بر اثر گرد و خاک، از دست دهد، به راحتی قابل تمیز کردن است. در مورد چرم مصنوعی مبل به این نکته باید توجه نمود که این محصول اگر در برابر حرارت قرار گیرد، جمع شده و بدون استفاده خواهد بود. اشیاء تیز و برنده نباید در تماس با چرم مصنوعی باشند. با توجه به این ویژگی‌ها، قیمت چرم مصنوعی برای مبل بسیار ارزان بوده و خرید آن مقرون به صرفه است.

قیمت چرم مصنوعی برای مبل

انواع چرم مصنوعی مبل

تولیدکنندگان چرم مصنوعی با ایجاد تنوع در طرح‌ها و مدل‌های چرم مصنوعی توانسته‌اند، مشتریان بیشتری را جذب خرید این محصول نمایند. از چرم‌های مختلفی می‌توان برای تهیه مبلمان استفاده کرد. بهترین و مرغوب‌ترین چرم مصنوعی برای تهیه مبل، چرم پلی‌اورتان است. این نوع چرم در عین لطافت، دوام و ماندگاری بالایی دارد. چرم پلی‌اورتان بسیار براق و شفاف است. چرم طرحدار نیز در طرح‌های زیبا و متنوعی تولید می‌گردد. استفاده از این نوع چرم در تهیه مبل، مبلمان را به محصولی لوکس و منحصر به فرد تبدیل می‌کند. چرم اشبالت که نوعی چرم ترکیبی از چرم مصنوعی و چرم طبیعی است، از سایر چرم‌ها کمی ضخیم‌تر است. این نوع چرم نیز گزینه مناسبی برای تهیه مبل می‌باشد. چرم‌ مصنوعی مبل نمونه‌های دیگری نیز دارد که تنها به این چند نمونه در این مطلب اشاره نمودیم. بالطبع قیمت چرم مصنوعی برای مبل بر اساس نوع چرم مشخص خواهد شد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید، ثبت سفارش و خرید عمده انواع چرم مصنوعی با ما در ارتباط باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما