مرکز تخصصی فروش چرم مصنوعی در تبریز

شهر تبریز یکی از قطب های تاریخی و هنری در صنعت چرم و تولید کفش مردانه نوین چرم ایران بوده که از دیرباز تا کنون فعالیت گسترده ای در تولید چرم طبیعی و مصنوعی داشته است. فروش چرم مصنوعی در تبریز توسط تولید کنندگان بسیاری انجام میپذیرد که ما هم اکنون به عنوان نمایندگی چرم باکیفیت تبریز اقدام به فروش بهترین محصولات این استان میکنیم

فروش چرم مصنوعی در تبریز

پرکاربردترین انواع چرم مصنوعی

یکی از بهترین تولیدات چرم تبریز چرم مصنوعی پلی اورتان میباشد که به دلیل کیفیت بالا در توید محصولاتی که با پوست بدن تماس مستقیم دارند مثل انوام پوشاک و کفش مورد استفاده قرار میگیرد. علاوه بر پوشاک، چرم مصنوعی پلی اورتان و کیف اداری چرم مارال برای تولید روکش مبل و صندلی خودرو نیز مورد استفاده قرار میگیرد که یکی از مهم ترین دلیل آن لطافت و منعطف تر بودن این نوع چرم به نسبت دیگر انواع چرم مصنوعی میباشد. یکی دیگر از چرم های مرغوب تبریز چرم سفید میباشد که پارچه ای بی همتا برای تولید شیک ترین انواع کتونی، کت بارانی و کیف بوده و همچنین برای تولید اکسسوری و قاب گوشی نیز استفاده متداولی دارد. از دیگر چرم های محبوب مصنوعی تولید تبریز، چرم هولوگرامی میباشد که بیشترین استفاده ان در تولید کاپشن، کیف و کفش، جلد کتاب و اکسسوری بوده و میتواند جلوه جذابی به هر محصولی بدهند و دلیل آن بازتاب های نور جذابی است که روی این نوع چرم مصنوعی ایجاد میشود که طیف ملایمی از رنگ های درخشان یاسی، طلایی، طوسی و سبز پسته ای میباشد که میتواند توجه هر مخاطبی را جلب کند. فروش چرم مصنوعی در تبریز بسیار زیاد است.

فروش چرم مصنوعی در تبریز

تشخیص و خرید چرم مصنوعی باکیفیت

با لمس و دست کشیدن روی چرم مصنوعی به راحتی میتوان کیفیت آن را تشخیص داد اما این امکان برای خریداران اینترنتی وجود نداشته و ممکن است خرید را برای مشتریان کمی سخت کند. به همین دلیل پیشنهاد میکنیم تنها از مراکز قابل اعتماد خود که فروش چرم مصنوعی در تبریز را انجام میدهند خریداری کنید. این وبسایت یکی از با سابقه ترین مراکز در فروش چرم مصنوعی بوده که به تازگی فعالیت اینترنتی خود را نیز آغاز کرده است تا بتواند خدمات رسانی به مشتریان عزیز تبریزی را آسان تر کند. تنوع گسترده محصولات موجود در وبسایت این امکان را به مشتریان میدهد تا از میان صد ها چرم مصنوعی موجود در وبسایت محصول مورد علاقه خود را پیدا کرده و سفارش خود را در وبسایت ثبت نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، سفارش و خرید چرم مصنوعی مبلمان با ما در تماس باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما