فروش ویژه چرم مصنوعی گلدوزی شده در کشور

گلدوزی روی چرم مصنوعی، زیبایی و جلوه خاصی در آن ایجاد می‌کند. گلدوزی روی چرم ممکن است به صورت دستی یا با استفاده از ماشین‌های دوخت کارخانه‌ای انجام شود. از چرم گلدوزی شده در صنایع مختلفی استفاده می‌شود. بیشترین کاربرد این محصول، در تو دوزی صندلی‌های خودرو است. البته چرم مصنوعی گلدوزی شده در تهیه انواع کیف همچنین صندلی ناهارخوری آشپزخانه و صندلی‌های اداری نیز استفاده می‌شود. این نوع چرم مصنوعی در طرح‌ها و مدلهای مختلف و رنگ‌بندی‌های متنوع تولید و روانه بازار فروش می‌شود. اگر می خواهید بهترین چرم الگانت را خریداری کنید وبسایت ما به شما کمک می کند تا در کوتاهترین زمان ممکن بتوانید خرید خود را انجام دهید.

 

چرم مصنوعی گلدوزی شده

ویژگی چرم مصنوعی گلدوزی شده

زیبایی خاصی که در چرم مصنوعی گلدوزی شده وجود دارد، دلیل مهمی بر رونق بازار فروش این محصول است. چرم ساده زیبایی چرم گلدوزی شده را ندارد. از انواع چرم‌های پلی‌اورتان، اکلیلی، منفذ‌دار و طرحدار می توان برای گلدوزی روی چرم استفاده نمود. این نمونه چرم‌ها از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار بوده و به واسطه  نرمی و انعطاف مناسبی که دارند، رد سوزن روی آن‌ها باقی نمی‌ماند. در خرید وسایل چرمی که بر پایه چرم بوفالو سیاه هستند باید نکاتی را مد‌نظر داشت تا اسیر جنس قلابی نشوید.

تنوع در رنگ چرم گلدوزی شده موجب شده است، سلیقه های مختلف به راحتی بتوانند، چرم مصنوعی ایده‌آل خود را انتخاب نمایند. چرم مصنوعی به مراقبت و نگهداری خاصی نیاز ندارد. هنگامی که این چرم جلا و درخشندگی اولیه خود را از دست داد، با دستمال مرطوب، دوباره به حالت اولیه باز می‌گردد.  مهمترین ویژگی چرم مصنوعی، مقاومت و حفظ کیفیت این چرم، در شرایط دمایی مختلف است.

 

چرم مصنوعی گلدوزی شده

تفاوت چرم طبیعی با چرم مصنوعی

اگر بخواهیم راجع به تفاوت چرم طبیعی با چرم مصنوعی صحبت کنیم، می توانیم به موارد زیادی اشاره نمائیم. مهمترین تفاوت این دو نوع چرم، ساختار آن‌ها است. چرم طبیعی منشاء حیوانی داشته و از دباغی پوست حیوانات بدست می‌آید، در صورتی که چرم مصنوعی از مواد پلاستیکی تهیه می‌گردد. اگر به پشت چرم طبیعی دقت کنید، دانه، دانه و فیبر مانند است.

چرم مصنوعی پشتی صاف و برق دارد. لبه های چرم مصنوعی پس از برش نیز کاملا صاف است. چرم مصنوعی گلدوزی شده لبه‌هایی دالبری مانند دارد. چرم طبیعی آب را جذب می‌نماید. به همین دلیل مقاومت چندانی در مقابل رطوبت ندارد. اگر روی چرم مصنوعی آب بریزیم، آب از روی چرم می‌غلطد و به زمین می‌ریزد. نکته دیگری که در مورد چرم مصنوعی می‌توان گفت و از معایب آن محسوب می‌شود، مقاومت پایین این محصول در برابر حرارت و گرما است. چرم مصنوعی با قرار گرفتن در مقابل حرارت جمع شده و بوی پلاستیک سوخته از آن به مشام می‌رسد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید، ثبت سفارش و خرید عمده انواع چرم مصنوعی با ما در ارتباط باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما