خرید پوست چرم مار اصل

چرم پوست مار اصلخرید پوست چرم مار اصل در سایت چرم سازی ها به عنوان بزرگترین سایت خرید پوست چرم با قیمت بسیار مناسب و در کوتاهترین زمان ممکن برای شما امکان پذیر می باشد اگر می خواهید بهترین چرم الگانت را خریداری کنید وبسایت ما به شما کمک می کند تا در کوتاهترین زمان ممکن بتوانید خرید خود را انجام دهید.  برای خرید عمده پوست چرم مار همین امروز با وبسایت ما به عنوان بزرگترین سایت خرید پوست چرم مار در ایران تماس بگیرید.

پوست چرم مار اصل چه ویژگی هایی دارد؟

پوست چرم مار اصل چه ویژگی هایی دارد؟استفاده از پوست مار، هم به شکل لباس بر روی پوست و هم از طریق خوردن از طریق دهان، از طب باستان چینی ناشی می شود. پوستی که توسط مارها ریخته می شود در آزمایشات هنگام آزمایش داروها بر روی انسان استفاده می شود.

در حالت درمانی از پوست مار برای اختلالات پوستی از جمله زخم، آبسه ، جوش ، خارش ، پوسته پوسته شدن و خارش پوست (پسوریازیس) ، و گال و همچنین عفونت چشم ، لکه های ابری چشم ، گلودرد و بواسیر به پوست می زنند. پوست مار همچنین در پماد ها و کرم ها برای کاهش درد و سفتی استفاده می شود

کاربرد اصلی و دیگر پوست چرم مار در ساخت کیف و کفش و مانتو است. امروزه این صنعت بسیار مورد توجه قرار دارد و هزینه های زیادی برای آن می شود، در خرید وسایل چرمی که بر پایه چرم بوفالو سیاه هستند باید نکاتی را مد‌نظر داشت تا اسیر جنس قلابی نشوید. برای بررسی اصل بودن می توانید به الگوی آن نگاهی بیندازید. کیف چرمی مار تقلبی دارای الگوهای تکراری است. قابل درک است زیرا با استفاده از پوست مار اصلی ساخته نشده و به طور مصنوعی تولید نمی شود. کیف های واقعی پوست مار الگوهای ناقصی دارند

پوست چرم مار از گران ترین چرم های موجود است و در این میان پوست برخی از مار ها گران ترند. پوست مار پایتون به ازای هر متر قیمت بالایی دارد و برای پوست های عریض قیمت هر متر بالاتر است. دلیل گرانتر بودن پوسته های بزرگتر ، هم دلیل عرضه و هم تقاضا را دارد.

فروش پوست چرم مار اصل

فروش پوست چرم مار اصلاگر شما هم جزء خریداران عمده پوست چرم مار اصل در ایران هستید و می خواهید خرید عمده پوست مار را انجام دهید سایت ما که به فروش چرم اصل مشغول است به شما کمک می کند تا به راحتی و بدون واسطه بتوانید خرید خود به صورت عمده و با قیمت خرید عمده را انجام دهید.

برای خرید عمده انواع پوست چرم مار با قیمت مناسب و ارزان همین امروز با تیم فروش چرم سازان تماس بگیرید تا کارشناسان فروش تیم یا مارکت بهترین مشاوره خرید و قیمت مناسب را برای شما پیشنهاد کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما